Pink Elephant – Efficient organization to ensure future growth

Pink Elephant is de afgelopen jaren snel gegroeid. Om ervoor te zorgen dat alle bestaande en nieuwe klanten de juiste kwaliteit krijgen, is een vernieuwde serviceorganisatie geïmplementeerd.
We hebben een vereenvoudigde organisatiestructuur ontworpen en geïmplementeerd en een nieuw TOM ontworpen met bijgewerkte rapportage- en vergaderstructuren. We hebben problemen aangepakt door processen te stroomlijnen, redundanties te verminderen en betere communicatie en samenwerking tussen teams te bevorderen.

Het nieuwe Target Operating Model (TOM) benadrukt een flexibelere en responsievere aanpak van servicelevering. Het omvat duidelijk gedefinieerde rollen en verantwoordelijkheden, waardoor elk teamlid zijn of haar rol in de servicemanagementcyclus begrijpt. De bijgewerkte rapportagestructuren maken een tijdige en nauwkeurige gegevensverzameling mogelijk, waardoor we snel weloverwogen beslissingen kunnen nemen.

Bovendien bevorderen de herziene vergaderstructuren een grotere transparantie en verantwoording, waardoor we onze strategieën regelmatig kunnen evalueren en aanpassen op basis van feedback.

Neem contact op

Heb je vragen? Laat het ons weten.

Noordeindseweg 88, 2651CX Berkel en Rodenrijs

010 - 203 66 40