Diensten
Diensten
Sourcingstrategie
Markten en technologie veranderen en evolueren elke dag. Om ervoor te zorgen dat uw IT blijft bijdragen aan de bedrijfsprocessen, is een gedegen sourcingstrategie essentieel. Het helpt om IT-diensten en producten af te stemmen op de bedrijfsstrategie en de toekomstige evolutie daarvan.
Leveranciersselectie en Contractering
Het selecteren van een nieuwe leverancier is niet iets dat men zomaar doet. Het is een relatie die voor een langere tijd wordt aangegaan en waarde moet toevoegen voor beide partijen. We adviseren de selectie via een dialoogbenadering, zodat partijen elkaar tijdens het proces beter leren kennen. Het resultaat van de dialoog zorgt ervoor dat een definitieve offerte aanvraag alle relevante informatie en verwachtingen bevat.
IT Contract Lifecycle Management
Technologie en bedrijfsdoelen veranderen en evolueren voortdurend. Dit kan soms zeer snel gebeuren door externe ontwikkelingen of snel veranderende business behoeften. Door de inhoud van de contractuele overeenkomsten te kennen, kunt u inefficiëntie voorkomen, risico’s minimaliseren en betere beslissingen nemen. Een goede leveranciersrelatie is hierbij essentieel.
ITSM Implementatie & verbetering
Organisaties vertrouwen op technologie om hun operatie te ondersteunen, aan klant- of gebruikersverwachtingen te voldoen en doelen te bereiken. Het effectief beheren van IT-diensten is echter complex en vereist afstemming op business behoeften, vermindering van downtime, optimalisatie van kosten en het garanderen van consistente kwaliteit. ITSM (IT Service Management) zorgt ervoor dat IT-diensten op een gestructureerde, efficiënte en klant-/gebruikersgerichte manier worden geleverd, waardoor organisaties optimaal kunnen presteren.
Target Operating Model (TOM)
Organisaties staan voor een dynamisch en concurrerend landschap waarin het behalen van strategische doelstellingen duidelijke afstemming vereist tussen visie, operaties en middelen. Een Target Operating Model (TOM) dient als een blauwdruk voor het afstemmen van mensen, processen, technologie en governance om operationele efficiëntie, klanttevredenheid en schaalbaarheid te waarborgen. Het overbrugt de kloof tussen de strategie van een organisatie en de dagelijkse uitvoering, en zorgt voor duurzame groei en veerkracht in een snel veranderende omgeving.
SIAM (Service Integration and Management)
Het beheren van meerdere IT-dienstverleners zonder een gestructureerde aanpak leidt tot inefficiënties, inconsistente servicekwaliteit en een gebrek aan verantwoordelijkheid. Service Integration and Management (SIAM) zorgt voor naadloze coördinatie en stemt IT-diensten af op bedrijfsdoelen. Het verbetert de betrouwbaarheid van diensten, kostenbesparing en risicobeheer door duidelijke rollen, verantwoordelijkheden en governance te definiëren.
Heb je een vraag of wil je kennismaken?
Referenties
Woorden van onze klanten: lees wat anderen zeggen over onze dienstverlening
Geen XLA zonder SLA
In veel IT-trajecten staat de SLA (Service Level Agreement) centraal, duidelijke afspraken over prestaties als uptime, responstijden en beschikbaarheid (het fundament op orde). Maar de echte toegevoegde waarde zit niet alleen in het nakomen van die afspraken, maar...
Sourcing strategie en de impact op je IT-kosten
In veel organisaties vormt IT een steeds grotere kostenpost, maar ook een cruciale drijfveer voor innovatie en continuïteit. De manier waarop een organisatie haar IT-sourcingstrategie inricht, of IT-activiteiten intern uitvoert, uitbesteedt of in de cloud onderbrengt,...
Slimmer, scherper, samen
Onze aanpak maakt daadwerkelijk het verschil voor organisaties die te maken hebben met IT- en sourcingvraagstukken. Door te werken vanuit een pragmatische en effectieve methode, gericht op samenwerking, aangevuld met inhoudelijke kennis en duidelijke resultaten,...
Neem contact op
Heb je vragen? Laat het ons weten.














