ASICS – Selection Manged Service Provider Microsoft365
Sinds 2020 ondersteunen we ASICS Global IT met hun IT-sourcingstrategie, sourcing selectieprocessen en ITSM-procesverbeteringen. In onze aanpak betrekken we de mensen van ASICS bij onze projectteams om kennis te delen en de continuïteit voor de toekomst te waarborgen. Naast de specifieke sourcingprojecten helpen we ASICS als vertrouwde adviseur bij al hun IT-sourcinguitdagingen, markt- en technologische inzichten en ontwikkelingen, en serviceverbeteringen.
De ondersteunende Microsoft-applicaties, inclusief back-up- en herstelfunctionaliteit, moesten worden uitbesteed. De ondersteuning en functionaliteit zijn geïmplementeerd met de mogelijkheid om alle ASICS-regio’s wereldwijd te ondersteunen. Elke regio kan de beheerde service toevoegen als onderdeel van hun dienstverlening aan hun bedrijf. Dit alles met maximale flexibiliteit om diensten en volumes te kunnen opschalen en afschalen.
De activiteiten bestaan uit 4 fasen:
- Het beheren van het proces om de exacte scope, transformatie, migratie en servicevereisten, serviceniveaus en het beheer van de omgeving te definiëren.
- Het beheren van dialoogsessies (RFD’s) om de Request for Proposal (RFP) te valideren en aan te passen en het opstellen van een shortlist op basis van de dialoogsessie om de RFP te versturen.
- Het begeleiden van het selectieproces en het maken van een objectieve vergelijking van zowel kwaliteit als financiën.
- Het beheren en valideren van de contractering van diensten (MSA, DPA, GDPR (AVG), migratie- en serviceleverings- & SLA-documenten)
Neem contact op
Heb je vragen? Laat het ons weten.