๐๐ฒ ๐๐ฎ๐ฎ๐ฟ๐ฑ๐ฒ ๐๐ฎ๐ป ๐ฐ๐ผ๐ป๐๐ถ๐ป๐ ๐๐ฒ๐ฟ๐ฏ๐ฒ๐๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐ป ๐๐ฎ๐ป ๐๐ ๐๐ง๐๐/๐๐ง๐ฆ๐ –๐ฝ๐ฟ๐ผ๐ฐ๐ฒ๐๐๐ฒ๐ป
Binnen IT service management is het belangrijk dat organisaties niet alleen hun ITIL en ITSM processen onderhouden, maar ook actief zoeken naar manieren om deze te verbeteren. Deze verbeteringen zijn niet alleen een middel om de status quo te handhaven, maar ook een manier om efficiency en kwaliteit van diensten te verbeteren.
๐๐ฒ ๐๐ฎ๐ฎ๐ฟ๐ฑ๐ฒ ๐๐ฎ๐ป ๐๐ฒ๐ฟ๐ฏ๐ฒ๐๐ฒ๐ฟ๐ถ๐ป๐ด
Verbeterde ITIL/ITSM-processen stellen organisaties in staat om sneller te reageren op veranderingen, de servicekwaliteit te verhogen, en kosten te verlagen, wat leidt tot een hogere gebruikerstevredenheid. Dit vertaalt zich direct in een verhoogde โIT waarde ervaringโ.
๐๐ฒ๐ป ๐๐๐๐๐ฒ๐บ๐ฎ๐๐ถ๐๐ฐ๐ต๐ฒ ๐ฎ๐ฎ๐ป๐ฝ๐ฎ๐ธ ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐๐ฎ๐ฎ๐ฟ๐ฑ๐ฒ๐ฐ๐ฟ๐ฒ๐ฎ๐๐ถ๐ฒ
Een systematische aanpak voor het verbeteren van ITIL/ITSM-processen begint met het identificeren van kansen voor waardecreatie. Dit omvat het plannen van verbeteringen, awareness sessies en het opleiden van proces coordinatoren, allemaal gericht op het maximaliseren van waarde.
๐๐ฒ ๐๐ง๐๐๐ฐ ๐ฆ๐ฒ๐ฟ๐๐ถ๐ฐ๐ฒ ๐ฉ๐ฎ๐น๐๐ฒ ๐ฆ๐๐๐๐ฒ๐บ (๐ฆ๐ฉ๐ฆ)
Het ITIL4 Service Value System en de 7 begeleidende principes bieden een flexibele en geรฏntegreerde aanpak die organisaties helpt om consistent waarde te leveren en te verbeteren. Deze principes zijn gericht op het consequent verhogen van de waarde van de diensten. Het ondersteunt aanpassingen door veranderende business-, technologie- en marktontwikkelingen.
๐ Benieuwd hoe je zo’n proces aanpakt? Neem gerust contact met ons op.
#sourcemindsย #itcontractingย #itsourcingย #itstrategyย #contractlifecyclemanagmentย #contractmanagementย #itsm